Ikväll är Daniel på Brynäs utomhusmatch mot Timrå... Han åkte med Thomas runt halv 4-tiden. Tog en dusch och virkade lite. Nu sitter jag i vardagsrummet med datorn och tvn på. Hans mamma och Gösta är hemma en sväng. De har varit å tävlat. De buggar ju för er som inte vet det... men de ska bara byta om å sen drar de ut igen... Hjärtat kommer väl direkt efter matchen men med tanke på hur många som ska därifrån samtidigt så lär det nog ta sin lilla tid.... nåja... jag kan alltid titta på tv under tiden... =) Hoppas Brynäs vinner iaf. Allt annat är oacceptabelt, speciellt ikväll!
 
Daniel köpte mössan åt mig, men tyckte visst att den var så snygg att det blev en till honom med ^^ Hihi... kan vi glida runt i dem tillsammans... *ler*... Han är så jävla go att jag ibland inte vet vad jag ska ta mig till.... sjukt gosig å omtänksam... finaste killen jag vet... <3 Vet inte hur många pussar jag fick innan han åkte idag och så ringde han och ville att jag skulle vart med... ja visst. Men det är skapligt kallt där ute nu tror jag, sen är magen inte alls bra idag så känns ganska bra att bara va ensam å slappa i soffan framför tvn... har ju dock inget godis hemma... tänkte gå till Ica Maxi som bara tar 10min att gå till härifrån (Andersberg), men nej jag kände inte för det...
 
Den sista muffinsen är nästintill klar.. håller på med överdelen just nu, men så kom jag på mitt i att vart fan är stoppningen?! Jag VET att jag drog loss lagom mycket stoppning och la ner i virkpåsen innan vi åkte till Uppsala från Avesta men nu finns det inte... jävligt mystiskt!! så nu får vi se imorgon om det finns stoppning på ica Maxi, annars får det väl i värsta fall bli bomull men det är inte lika bra,.... nåja får se! Ska ju göra några snöstjärnor till syrran också och tomtar om det röda garnet räcker... =) med pärla som näsa som man kan hänga i granen. De blir riktigt söta :)
 
Näe nu ska jag skicka in två jobb-ansökningar och sen titta på tv... :) Blir ju så mycket bättre snart.
Oh nu kom hans mamma fram med lite chips till mig. Nam nam. Å mandariner finns det också...
 
Slänger in några bilder från matchen som hjärtat tagit.
 
Puss på er!
 
 
 
 
Våra fina mössor :D
 
 
 
 
 

Kommentera

Lämna en kommentar:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg, kanske?

Kommentar:

Trackback