Hjärtat tränar lite innan Brynäsmatchen början. Är på interpool. Innan idag har Magnus o Ellie varit förbi så vi åkte med dem när de åkte hem efter lunch och stod i iskalla garaget å kollade igenom lite av Daniels saker. Bla så hittade han sin gamla JLT-munkjacka med första loggan på å den fick jag :D nu luktar den ju dock inte honom när den legat där ute så han ska allt få använda den först, mysigast är det ju å låna hans för den luktar Daniel :))

När vi nästan hade förfrusit oss så gick vi in å Magnus skulle ner till stan så vi fick åka med :) gick å kika lite å åt lite innan vi gick hit.

Såg en så fin vit stickad Brynäsmössa. Fan sån vill jag ha ju.... Lär prova den i helgen tror jag. Det är ju utomhusmatch på lördag. Jubileumsmatch å efterfest med takida bla. Daniel ska gå med Thomas som har säsongskort men tyvärr så finns det ingen biljett till mig å isf hade vi ändå fått stå på olika sektioner men han ska inte på festen. Bara matchen. Jag blir väl ensam för Gösta å hans mamma ska på danstävling. Men det är ju bara nån timme å ärligt talat ska det bli skönt att vara helt ensam en stund. Det var det länge sen jag va nu... Då ska jag iaf passa på att virka klart tessies cupcakes. I lugn å ro :) det är ju bara en kvar. Jag överlever nog. Dessutom har jag ingen lust att stå ute i kylan så länge... En kvart å jag trodde jag skulle förfrysa fötterna... Nej jag håller mig inomhus...

Nej nu är det snart matchdags!

Tjingeling!!


Kommentera

Lämna en kommentar:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg, kanske?

Kommentar:

Trackback