Ikväll har det blivit mycket biljard. Hade de fortsatt så hade nog ögonen blivit till biljardbollar! Haha. Kl 7 började de och nu inatt vid 02.10 ungefär så var finalen färdigspelad. Och vem var det som vann hela skiten då?? Min Daniel såklart!! Han är såååå värd det då han spelat bra så jävla många gånger men åkt ut pga skitsaker. Det var många väldigt bra där idag så jag trodde inte att det skulle bli lätt. Han har 10 i handikapp och det finns de som har -7 typ! Robert som han mötte i finalen och som var snäll å körde hem oss till Andersberg hade 0 i handikapp. Sen får de 1p om de har ner femman och 2p om de har ner den sista. Nian. Sen är det först till 20 som vinner.

Idag vann han faktiskt rätt stort på alla... Jag är sjukt stolt!! 1200:- fick han också. De va väl ca 20pers som var med. De är pengar han/vi VERKLIGEN är i behov av. Till råga på allt så är det ju DANIEL som har namnsdag nu!! :D

Nej nu har vi fått i oss lite mackor och det är dags att krypa ner i sängen. Båda är skapligt slut i huvudet. Det är grymt kul att titta på biljard å speciellt tävlingar när man vet poängen å kan följa med. Han är så glad att jag tittar å stöttar :) ja det är väl klart som fan att jag gör!! Hur kan man inte bry sig om det!

Natti på er!!

:)




Kommentera
Marléne

Ja Grattis, det är han väl värd! Det blev en sen kväll men det är det väl värt när det går så bra!

2012-12-11 @ 07:34:50

Lämna en kommentar:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg, kanske?

Kommentar:

Trackback