Tävlingen gick inte så bra, för han va så kall om händerna och de hjälpte inte å värma dem i varmvatten å med kalla händer går det inte så bra... Men vi hann med lite annat. Träffade hans pappa + sambo å gick med dem till slottet (tillsammans med ca 10.000 andra!). Trängde oss fram men likförbannat hade jag huvuden framför som skymde men Daniel filmade så :)

Det var heeeelt magiskt. Hur faaaan kan jag ha missat det. Det va underbart! Skitkallt å hjärtat höll om mig. Det var så vackert att jag fick tårar i ögonen och kände mig helt lycklig inombords. Vilken lycko-boost det var! Men för er som inte vet så var det tre hela låtar, först var det you raise (stavas? Hjärnsläpp..) me up, sen den med Agnes å Björn Skifs som de sjöng på Victoria o Daniels bröllop och sist loreen. Och så är fyrverkeriet tajmat med musiken. Det var så sjukt mäktigt!! Aldrig sett något liknande. Gissa om vi ska hit nästa år! Då ska banne mig mamma å pappa med för det där ska man INTE missa!! Måste upplevas! Jag hade förväntat mig ett litet vanligt. Daniel med så va ju tur att de drog med oss!

Efteråt gick vi tillsammans å käka pizza å pratade en bra stund. När vi skiljdes åt gick vi till interpool som nyss öppnat här å jisses vilken lyxig toa de hade! Hela stället. Mycket finare än i Gävle men Gävle är mysigare iaf :) strosade runt lite i kylan, gick in och duschade å nu ligger vi i sängen å ser på Beck. Daniel ska gå ner till receptionen å fixa lite godis :))

Vi bytte rum idag. Det första va katastrof när det gäller dusch. Tänk er en dusch i hörnet men med en böjd "halv" glasdörr. Den gick inte ens mot väggen utan va öppet och det fanns ingen kant nertill så vattnet rann nästan ut till hallen å ingen annan kunde va i badrummet... Bytte å vi fick ett dubbelt så stort med dubbelt så stort badrum med badkar! :D mycket nöjda!!

Nej nu ska jag se Beck!

Puss på er!! :)


(Bilderna är från Google för vi filmade bara)


Kommentera
Marléne

Det var väl nån mening med det också att han förlorade för annars hade ni nog inte hunnit se det vackra fyrverkeriet.

2012-12-03 @ 07:14:18

Lämna en kommentar:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg, kanske?

Kommentar:

Trackback