Lite konstigt det kändes när Bella & co åkte hem. Det blev så tyst igen. Ingen Bella som sprang omkring. Det var riktigt roligt att de kom upp under några dagar. Trots att det inte var många dagar så hann vi med mycket och det kändes som det var mycket längre. Bella är ju så söt :) Mosters älskling!

På tal om Älskling så kom idag min lilla present till hjärtat mitt. Bara för att han är så söt och go. Som igår när vi skulle sova och han höll om mig " Huvudsaken är att jag är nära dig, du betyder allt för mig ". Kan man annat än älska människan? Han fick ju inte såmycket när han fyllde år, men jag har nu suttit och fyllt i en liten Fyll-i-bok-om-oss. Om hur vi träffades och vad som är bäst med honom osv. Ska skriva ut lite kort på oss och sätta in i den, sen ska han få den ikväll tänkte jag :) Han har gått och nyfiknat sig hela morgonen. " Vad gör du för nåt? Vad skriver du i? " Hehe... Vet iaf vad jag ska ge honom till julklapp. En radiobok. Har sagt ifrån oss julklappar utanför familjen i år. Det blir helt enkelt för dyrt för oss i år. Nästa år hoppas jag vi har mer pengar och kan satsa på finfina klappar, men i år har vi inte råd. Tillräckligt många som ska ha inom familjen...

Bella fyller ju år nu i veckan, och jag glömde ge henne 4-årskortet som jag köpte redan förra året(!) så det ska jag skicka ner om nån dag. Bella fick titta i mina virkböcker om det var nån speciell figur hon ville ha och jag virkade en flugsvamp till henne i Fredags, men hon tittade även ut en kanin, som jag började göra randig, men har ångrat mig nu och tänker göra den helvit. Kommer bli kanonfin =) Ska försöka hinna bli klar med den så jag kan skicka den tillsammans med kortet tills hon fyller... så det är dags att sätta fart med den. 

Medicinen gör mig fortfarande lite lätt illamående vissa dagar, men inte alls så farligt och det är bättre och bättre. Just nu känner jag inte av den alls, men på Onsdag är det dags att öka på med en halv tablett till om dagen. Måste även fixa den där hälsokontrollen så vi kan gå på handledarkursen i slutet av månaden så jag kan börja köra nån gång!!! =D

Xx




Ni får kaaaanske se lite ur boken han får sen ;)




Kommentera

Lämna en kommentar:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg, kanske?

Kommentar:

Trackback