Fick ett superfint överkast av syster yster som hon inte kunde ha på deras nya säng.
Passa perfekt hos oss. Riktigt romantiskt å sött :D Tack tack!!



Den här urfina skålen har väntat länge på mig men nu har jag äntligen fått den =)
Trodde att J skulle sucka över "ännu en skål". Ni vet ju hur karlar än, men nej då.
Han sa snarare "åhh" och tyckte den va jättefin! ^^



Bella hade gjort ett jättefint armband till mig, som passar perfekt, så det kommer användas! =)

 

Från Gekås ( fast skålen är väl också från Gekås? ) fick jag ett supersött linne och en röd
"Pippitröja" :) Och jag ÄLSKAR den. Den är superskön och gosig! Perfekt kyliga sommarkvällar! =)



Kalsipper och strumpor till J. Alltid välbehövligt!

 

Från Gekås fick han även en tröja.
Till höger ser ni en äkta gammal affisch med bla Rut Holm, som var skådespelerska
och vi har bl.a en gammal stenkaka med henne. Hon var alltså vår farfars kusin! =)
Syrran köpte den på Tradera, men tyckte att den passar bättre hos oss, med tanke på vår
inredning, och det kan jag ju hålla med om! :) Den är sådär härligt turkos! + en lite
mindre affisch, men kommer bättre bilder på dem båda när jag har hittat ramar till dem och
fått upp dem på väggen. För de ligger fint inrullade i ett rör just nu ^^


Kommentera

Lämna en kommentar:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Har du också en blogg, kanske?

Kommentar:

Trackback